სადამრიგებლო

I1  კლასი
ნანა ზურებიანი
დაწყებითი საფეხური ძირითადი ამოცანები:
·       ჩამოუყალიბოს მოსწავლეს საფუძვლები შემდგომ,საბაზო საფეხურზე ეფექტურად სწავლისათვის;
·       შეუქმნას მოსწავლეს პირობები საკუთარი ინტელექტუალური,ფიზიკური თუ სულიერი თვისებებისა თუ მიდრეკილებების გამოსავლენად და გასავითარებლად;
·       შეუქმნას მოსწავლეს პირობები ინფორმაციის მოპოვების და იმ უნარ-ჩვევებისა და დამოკიდებულებების გასავითარებლად,რომლებიც მას დასჭირდება მთელი ცხოვრების განმავლობაში.
                 2011-2012 სასწავლო წლის ხანგრძლივობა:
კლასი     სულ 150 სასწავლო დღე.
 სემესტრი:71 სასწავლო დღე.
II  სემესტრი:79 სასწავლო დღე.


სახელმძღვანელოების ჩამონათვალი:
1.   მათემატიკა-გურამ გოგიშვილი, თეიმურაზ ვეფხვაძე, ია, მებონია, ლამარა ქურჩიშვილი  [გამომც. ,,ინტელექტი“]
2.   ქართული-ვ.როდონაია, მ. მირიანაშვილი, ლ. ვაშაკიძე, ქ. თოფაძე ,,დედაენა”[გამომც. ,,საქართველოს მაცნე”]
3.   ქართული,კლასგარეშე საკითხავი-ბ.სარია[გამომც. ,,დიოგენე”]
4.   ბუნება-ლია შალვაშვილი ,, ჩვენი  გარემო“ [გამომც.,,მერიდიანი“]
5.   ხელოვნება-ნანა მაჭარაშვილი, მაია მაჭარაშვილი, ნათია  ჯაბუა [გამომც. ,,მერედიანი”]
6.   მუსიკა-მ.ოთიაშვილი[გამომც. ,,წყაროსთვალი“]
7.   ინგლისური




მოსწავლეთა საანკეტო  მონაცემები:

გვარი,სახელი
დაბადების
წ.თვე.რიცხ.
მისამართი
ტელ.ნომ.
1
ამანათოვი გიორგი
22.08.05.
ქერჩის ქ.22
790 120782
2
არევაძე ლუკა
13.11.05.
8მ/რ. კ–31. ბ–21.
593957474    2 58 40 04
3
გერმანოზაშვილი საშკა
24.03.05.
7მ/რ. კ–23. ბ–85.
591582012    2 57 22 46
4
გოგოლაძე თეონა
26.10.05.
1მ/რ. კ–18. ბ–125.
555 514182    790 134168
5
დანელია ანანო
30.11.05.
2მ/რ. კ–2.   ბ–.
591322620
6
ესართია მარიამი
28.12.05.
7მ/რ. კ–23. ბ–20.
595377060    790 281108
7
კეკენაძე ანასტასია
11.04.05.
სანზონა 19–კ ბ–5
568 080780    2 61 30 13
8
კუხალაშვილი ლუკა
16.02.05.
7მ/რ. კ–11. ბ–8.
593968758    2 57 15 22
9
ლოლუა ნიკოლოზი
19.12.05.
ქერჩის ქ.22
577197011    2 57 49 04
10
მაისურაძე ნია
08.04.06.
ქერჩის ქ.22
790 292144
11
სასირელი ელიზაბეტი
30.01.06.
ზარზმის ქ. 5
593373875    2 62 26 65
12
სულამანიძე მარიამი
23.09.05.
6მ/რ. კ–22. ბ–54
592109599    2 57 36 01
13
შოშიტაშვილი ნიკა
13.03.05.
8მ/რ. კ–29. ბ126
595611041    2 57 63 77
14
ცუხიშვილი მერაბი
27.03.05.
გვაზაურის 2. №27
577317047    790 387557
15
ხარაიშვილი ელენე
16.04.06.
ც. დადიანის 134. ბ–80
593530727    790 631909
16
ხოსიაური გიორგი
16.01.05.
ქერჩის ქ. 22
558915999    2 58 54 30
17
 ჯიქურაძე ლიზი
08.06.05.
7მ/რ. კ–16.ბ–150
595303317   
18
ჩოხელი ლაშა
25.08.05.
გლდანის აგარაკები
571 009255    790  791028













სადამრიგებლო პროგრამა:
დამრიგებელი მოსწავლის მრჩევლად მოიაზრება. მისი მუშაობა უნდა ემყარებოდეს ზოგადი განათლების ეროვნულ მიზნებს და ხელს უწყობდეს მოსწავლეებში გონებრივი და ფიზიკური უნარების განვითარებას, მათ ჩაბმას სხვადასხვა კლუბსა თუ წრეში; ასევე, უნდა უწყობდეს ხელს მოსწავლეებში ჯანსაღი ცხოვრების წესის დამკვიდრებას, უნდა უვითარებდეს ლიბერალურ და დემოკრატულ ღირებულებებზე დამყარებულ სამოქალაქო ცნობიერებას და ეხმარებოდეს მათ ოჯახის, საზოგადოებისა და სახელმწიფოს წინაშე საკუთარი უფლება-მოვალეობების გაცნობიერებაში .


დამრიგებლის მუშაობის პრინციპი:
დამრიგებლის საამღმზრდელო მუშაობა შემდეგ პრინციპებს უნდა ემყარებოდეს:
·         აღზრდის მთლიანობა;
·         შემოქმედი,აქტიური პიროვნების აღზრდა.---ყველა ბავშვი უნიკალურია.
·         მოსწავლეთა ჩართულობა.ეს პრინციპი ხელს უწყობს მოსწავლეებში პასუხისმგებლობისა და ვალდებულების გრძნობის განვითარებას. დამრიგებელმა მოსწავლეთა ჩართულობის ხელშესაწყობად საშუალება უნდა მისცეს მათ მონაწილეობა მიიღონ აქტივობების (ზეიმები, ლაშქრობები, ექსკურსიები და სხვ.) დაგეგმვასა და ამ დროს წამოჭრილი პრობლემების მოგვარებაში.
·         თანამშრომლობითი პრინციპი: დამრიგებლის ურთიერთობა მოსწავლეებთან უნდა ემყარებოდეს თანამშრომლობას, ურთიერთპატივისცემასა და ურთიერთნდობას. დამრიგებლის მუშაობის მიზანი უნდა იყოს კლასში თანამშრომლობითი გარემოს შექმნა.



სადამრიგებლო  საათის სპეციფიკა  I  კლასში

პირველკლასელებთან შეხვედრა (35-40 წუთი) მრავალფეროვანი დავალებებით, სადისკუსიო თემებით და თამაშებით უნდა იყოს დაგეგმილი. მათი ჩატარება რეკომენდებულია კვირის ბოლოს, რათა მოხდეს განვლილი სასწავლო კვირის შეფასება და შეჯამება. დავალებების შერჩევისას გასათვალისწინებელია ჯგუფის სიდიდე. მხოლოდ ერთი სახის აქტივობისაგან შემდგარი შეხვედრა კი, სასურველია, 10-15 წუთი გაგრძელდეს (მაგალითად, საუბარი მოსწავლეებთან ან მხოლოდ დიდაქტიკური ზღაპრის მოსმენა და გარჩევა. პირველკლასელებს ყურადღების აქტიურად მართვა სწორედ 10-15 წუთის განმავლობაში .


I1კლასი
სადამრიგებლო საათის პროგრამა:


თემატიკა
თარიღი
შენიშვნა
1.


2.


3.



4.


5.



6.


7.



8.


9.

10.


11.


12.



13.


14.


15.


16.

17.


18.



19.

20.

21.


22.

23.

24.

25.


26.

27.

28.



29.


30.


31.


32.


33.

34.

35.
საკლასო ოთახის მოწესრიგება.
ესთეტიკური გარემოს შექმნა მოსწავლეთათვის.

კლასის საათი:–ახალი სასწავლო წლის დაწყება.
მილოცვა, გაცნობა, სკოლასთან შეგუება–რატომ დავდივართ სკოლაში?

მშობელთა კრება. დღის რეჯიმი(საუზმე,სადილი), ტრანსპორტის საჭიროება, სახელმძღვანელოები და საჭირო ნივთები.
მშობელთა კომიტეტის არჩევა. კლასის საორგანიზაციო საკითხების გაცნობა–მოგვარება.

კლასის საათი: ცნება–,,თანაკლასელი“.
–როგორი მინდა იყოს ჩემი მეგობარი.

ქცევის წესების შემუშავება. ჩვენ ვიცავთ ჩვენს მიერ შემუშავებულ ქცევის წესებს! უფროსებთან მისალმებისა და მიმართვის ფორმების ცოდნა. ხელის აწევის კულტურა.

კედლის გაზეთის გამოშვება: ,,ცოდნის მაძიებელნი“. შეჯიბრი ჯგუფებს შორის და ერთმანეთთან. ყოველ პარასკევს გამარჯვებულისათვის დროშის გადაცემა და კაპიტნების შეცვლა.

საუბარი თემაზე:–,, თიატრი და ჩვენ“. სხვადასხვა ზღაპრების  ინსცენირება თიჯინებით. კოლექტიური სვლა მოზარდმაყურებელთა თიატრში–სპექტაკლზე– ,,ტყის ბინადარნი“.

კლასის საათი: გავუფრთხილდეთ სასკოლო ინვენტარს და ნივთებს. კლასში მორიგეობის შემოღება. საკლასო ოთახის მოვლა.

კლასში მორიგეობის შემოღება

რელიგიური ფილმების  ,,სერეფიმე საროველის ცხოვრება“, ,,დიდგორის ბრძოლა“, ,,წმინდა ნიკოლოზი“–ს ჩვენება

კლასის საათი: ,,მე პატარა ქართველი ვარ“.
–ზეპირმეტყველების უნარის განვითარება.


კლასის საათი: სოციალურად ღირებულ ქცევებზე საუბარი. ზრდილობიანი ფორმა (,,ჯადოსნური სიტყვები“.–გმადლობთ, ბოდიში,თუ შეიძლება) სხვადასხვა სიტუაციებში (სკოლაში,უფროსებთან,ტრანსპორტში, დაბადების დღეზე).

ქუჩაში მიძრაობის წესები: საგზაო ნიშნების მნიშვნელობა, შუქნიშნის ფერები.

ჩვენი საყვარელი ზღაპრები. ჩვენება ქართული მულტ.ფილმისა ,,ჩხიკვთა ქორწილი“.

საშემოდგომო კუთხის მოწყობა– ,,ოქროს შემოდგომა“ საუბარი წელიწადის ერთ–ერთ უმშვენიერეს დროზე.

ვაჟა–ფშაველას კვირეული ,,ჩვენი შემოქმედება“


პირადი ჰიგიენა, თავის მოვლის ჩვევები. ჯანსაღი კვება და სასარგებლო პროდუქტები. სპორტული აქტივობის მნიშვნელობა.

ავადმყოფობის გავრცელების წყაროები. საუბარი თავის დაცვაზე და ისევ პირად ჰიგიენაზე.


საეკლესიო დღესასწაულებზე საუბარი: ,,ბარბარობა“, ,,ნიკოლოზობა“.

საკლასო ღონისძიება– ვაშა, ჩვენ  კითხვა ვიცით! გაწევრიანება ბიბლიოთეკაში.

საახალწლო კარნავალისთვის მზადება. ზეპირმეტყველების განვითარება. დეკორაციების შექმნა ჩვენი ხელებით.

მშობელთა კრება:    სემესტრის შედეგები და     სემესტრის ამოცანები.

საახალწლო ღონისძიება: ,,ახალი წლის ჟადოსნური ღამე“.

ზამთრის კუთხის მოწყობა. კედლის გაზეთის გამოშვება.

მორალური ცნობიერების განვითარება–სწორი და არასწორი საქციელის შეფასება.ურთიერთობისა და სწავლის პროცესში წამოჭრილი სირთულეები და მათი მოგვარების გზები.

კლასის საათი: საუბარი თემაზე–სიკეთე, სიბეჯითე, სიმამაცე, სიზარმაცე.

დროის ყადრი. საათის დანიშნულება, დროის მართვა.

კლასის საათი: საუბარი წელიწადის ერთ–ერთ უმშვენიერეს დროზე:–,,გაზაფხულის მობრძანება“. დღესასწაულების აღნიშვნის ტრადიციები. (საუბარი ბრწყინვალე აღდგომის შესახებ) ჯეჯილის დათესვა. დეკორაცი
ების შექმნა ჩვენი ხელით.

ბუნების მოფრთხილების აუცილებლობა. საუბარი ეკოლოგიაზე–ქუჩაში სისუფთავის დაცვა.

,,მხიარული სტარტები“–სპორტული შეჯიბრი პარალელურ კლასებს შორის.

,,დედამიწის დღე“  მომავალ თაობაში   მშობლიური ბუნებისადმი სიყვარულისა და პატივისცემის გრძნობის გაღვიძება, მის დაცვაზე ზრუნვა.სკოლის ეზოში ნერგების დარგვა.

მზადება ღონისძიებისათვის.


მშობელთა კრება. სასწავლო წლის ბოლოს მიღწეული შედეგების გაცნობა.

ღონისძიება–,,XII-ე კლასის გაცილება“

ექსკურსია

    
12.09.–15.09.

19.09.


23.09.




26.09.


3.10.



10.10.



13.10.



17.10.


19.10.

21.10.


24.10.




31.10.



7.11.


14.11.


21.11.


28.11.


5.12.


12.12.



19.12.

23.12.


15.12.–26.12.

23.12.

26.12.

23.01.

30.01.



6.02.
13.02.


5.03.




19.03.


6.04.


20.04.



18.04.–18.05.

18.05.

18.05.

20.05.






















































































2011-2012 სასწ.წელი









შეფასების ტიპები:
განმავითარებელი და განმსაზღვრელი.
განმავითარებელი შეფასებისას უპირატესად გამოიყენება ისეთი საშუალებები,როგორებიცაა სიტყვიერი კომენტარი,რჩევა-დარიგება,დაკვირვების ფურცლები,თვითშეფასებისა და ურთიერთშეფასების სქემები,ცოდნის ათვისების,ან უნარის განვითარების ეტაპების გამომხატველი დონეები.
განმსაზღვრელი შეფასების დროს  I  კლასში გამოიყენება:შეფასების  ფორმა:ვარსკვლავი,მზე,ღიმილი და ა.შ.
I კლასში მოსწავლეთა წლიური შეფასება ნიშნებით არ ხდება.სემესტრის ბოლოსა და წლის ბოლოს კლასის დამრიგებელი საკუთარი და სხვა მასწავლებლისგან მიღებული ინფორმაციის საფუძველზე წერს მოკლე შემაჯამებელ წერილობით შეფასებას,რომელშიც დაახასიათებს მოსწავლეს,აღნიშნავს მის წარმატებებს და მიუთითებს,რაში სჭირდება გავარჯიშება,მოსწავლეს საკუთარი შესაძლებლობების უკეთ გამოსავლენად.

ინფორმაციის გაცვლა--------მშობელი-სკოლა.
თვეში ერთხელ შეხვედრა.
ინტერნეტის საშუალებით.
ტელეფონის საშუალებით.


უმცროსკლასელთა გაერთიანებანი:
წიგნის მოყვარულნი:                                                          
ლუკა კუხალაშვილი, მარიამ  ესართია, ანასტასია კეკენაძე, ლუკა არევაძე

სპორტის მოყვარულნი:
ლაშა ჩოხელი, ნიკოლოზ ლოლუა, თეონა გოგოლაძე,  ანანო დანელია
ხელოვნების მოყვარულნი:
ლიზი ჰიქურაძე,  საშკა გერმანოზაშვილი, ნიკა შოშიტაშვილი, ელიზაბეტ სასირელი, ელენე ხარაიშვილი,ხოსიაური გიორგი.
ბუნების ქომაგი:
ცუხიშვილი მერაბი, სულამანიძე მარიამი, მაისურაძე ნია, ამანათოვი გიორგი.
          

II კლასის სადამრიგებლო პროგრამის წლიური ანგარიში
კლასში 18 ბავშვია, მათ შორის რამდენიმე ძალიან ცელქი და მოძრავია. კლასის საათს ვატარებ კვირაში ერთხელ. აქტიურად მყავს ჩართული ფსიქოლოგიც, რომელიც რამდენიმე ბავშვთან სისტემატიურად მუშაობდა. სასწავლო წლის განმავლობაში მოსწავლეებმა  სულიერი აღზრდისთვის  მოზარდმაყურებელთა თეატრში ნახეს სპექტაკლები: ,,წუნა და წუწუნა“,  ,,იავნანამ რა ჰქმნა“,  ,,შვლის ნუკრის ნაამბობი“. სკოლაში დავესწარით თოჯინების სპექტაკლს,  საცირკო წარმოდგენებს, ვაჟა დურგლიშვილის კონცერტებს. 
29. 01.–5.02.   ჩავატარე  კლასის საათი: მეორეკლასელების შესაძლებლობები. შესაძლებლობათა ,,სკივრი“.
 12.02. საუბარი: სახლში ან მეგობრებთან წამოჭრილი სირთულეები, ტყუილები, ნივთების დაუკითხავად  აღება, მოუთმენლობა.
19.02.–26.02. საუბარი: სირთულეების დაძლევის  გზებზე ფიქრი, სტრატეგიების  შემუშავება, კონფლიქტების მოგვარება.
 1.03. ჩავატარე პოეზიის ხუთი წუთი – ,,ვეფერებით დედას“.
 2.03. დედის დღისადმი მიძღვნილ კვირეულში გამოვუშვით კედლის გაზეთი ,,დედობა ღვთის საჩუქარია“.
5.03. კლასისი საათი: ქცევის წესების ეტიკეტი.
17 მარტს კოლექტიურად ვიყავით სამების საკათედრო ტაძარში, სადაც დავესწარით წირვას, წირვის შემდეგ კი ჩვენმა უწმიდესმა პატრიაქმა  ილია II-მ დალოცა და აკურთხა სკოლა-ლიცეუმი ,,ცოდნა“.
 19.03.კლასის საათი:  გარემოს სისუფთავეზე ზრუნვა. შევქმენით ეკო-კლუბი ,,ცოდნა & მწვანე სახლი“ , სადაც გავაწევრიანე ბავშვები.
ბოლო ზარის ღონისძიებაში მივიღეთ მონაწილეობა და გავაცილეთ XII კლასი.
გავაფორმეთ და ქალბატონ ნარინე აკოფიანს გავატანეთ წერილები ჩვენს უცნობ მეგობრებთან, რომლებთანაც ვაპირებთ დაახლოებას. 
დერეფანში მოვაწყეთ ხელნაკეთი თოჯინების და სიტყვის სკივრის გამოფენა, სადაც მასწავლებლებმა დაგვიტოვეს კომენტარები, კომენტარები გააკეთეს აგრეთვე ბავშვებმაც, რომლებიც ძალიან კმაყოფილები იყვნენ საკუთარი წარმატებებით.
 2 ივნისს მოაწყვეს კოლექტიური მსვლელობა  ფილარმონიაში. წლის ბოლოს წარმატებულ ბავშვებს გადაეცათ სიგელები.
6.06. ვიყავი ექსკურსიაზე მარშუტით:  –,,თბილისი–მცხეთა–საგურამო–თბილისი“
კლასის დამრიგებელი : ნ. ზურებიანი

2012-2013 სასწ.წ.
IIIკლასის სადამრიგებლო    პროგრამა
თ   ე   მ   ა   ტ   ი   კ   ა
სთ.
თარიღი
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.



12.
13.
14.

15.


16.

17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

31.
32.
33.

პიროვნული, მორალური და სოციალური განვითარება;
დღის რეჟიმი და მისი ორგანიზება;
თვითმმართველობა-შენ-სკოლა;
კარგი დასაწყისი ნახევარი საქმეა;
ვიცნობ თუ არა საკუთარ თავს;
ზრდილობა ადამიანის ხასიათის საუკეთესო სამკაულია;
თუ გინდა ბედნიერი იყო, იყავ კეთილი სამყოფელი;
,,ზნე ფესვითაო, კაცი -კაცითაო“;
შენ და სხვები;
რაში ვლინდება კლასის ღირსება;
შემეცნებითი და კულტურული განვითარება/ უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ-პატრიოტული ცნობიერება, თვალსაწიერის გაფართოება, გარემოს დაცვითი კულტურა და ცხოვრების ჯანსაღი წესი;
ჩემი სურვილები და მოსაზრებები საკლასო ცხოვრების საინტერესოდ და შინაარსიანად წარმართვისათვის;
კლასის მოსწავლეთა უფლებებისა და მოვალეობების დეკლარაციის შემუშავება;
დისკუსიები, დიალოგები მრგვალ მაგიდასთან-სულიერ ღირებულებებზე, სიყვარულსა და მეგობრობაზე,მიმტევებლობასა დაშემწყნარებლობაზე, ტოლერანტობაზე;
ვისაც საკუთარი აზრი არა აქვს იგი ყოველთვის უპირისპირდება სხვის აზრს;
ცუდად მოხმარებული დღე დაკარგულია;
ვიყოთ მართალი;
პირადი და საზოგადო;
რას გვიამბობს საქართველოს მიწა;
ფიქრები მომავალზე;
როგორ მესმის ვიყო ერის ღირსეული მამულიშვილი;
მოგზაურობა ცოდნის სამყაროში; წიგნი ცოდნის დედაა;
პორტრეტების გალერეა;
თეატრალური კალეიდოსკოპი;
ენა, მამული სარწმუნოება;
ჩვენი პლანეტა დედამიწა;
გაცნობა მისალმებით იწყება; ღიმილის ძალა;
როგორ ვიყენებ თავისუფალ დროს;
პოეზია უპირველეს ყოვლისა; ლიტერატურული პერსონაჟის გასამართლება;
ათასად კაცი დაფასდა, ათიათასად -ზრდილობა;
პატივი ეცი სიბერეს , ის შენი მომავალია;
მიეცი ნიჭსა გზა ფართო; სწრაფვა წარმატებისკენ-ჩემი მიზანი;

1.
1.
1.
1.
1.
1.
1.
1.
1.
1.
1.



1.
1.
1.

1.


1.

1.
1.
1.
1.
1.
1.
1.
1.
1.
1.
1.
1.
1.
1.

1.
1.
1.


20.IX
27.IX
 4.X
11.X
18.X
25.X
1. XI
8.XI
15.XI
22. XI
29. XI



6.XII
13.XII
20.XII

24.01.


31.01.

7.02.
14.02.
21.02.
28.02.
7.03.
14.03.
21.03.
28.03.
4.04.
11.04.
25.04.
2.05.
16.05.
23.05.

30.05.
6.06.
13.06.


2013-2014 სასწ. წ.


I სემესტრის სადამრიგებლო  ანგარიში
           სასწავლო წელი დაიწყო  16 სექტემბერს. 26 სექტემბერს ჩავატარე მშობელთა კრება, სადაც მათ გავაცანი კლასის სიახლეები, ვესაუბრე სასწავლო სახელმძღვანელოებზე და კლასის საორგანიზაციო საკითხებზე.     მშობლებისგან წამოვიდა ინიციატივა -დაბადების დღეებზე ბავშვებს ერთმანეთისთვის გაეკეთებინათ სამახსოვრი საჩუქრები, მოილაპარაკეს და გადაწყვიტეს შეეძინათ ალექსანდრე დიუმას ,,გრაფი მონტე - კრისტო”(საბავშვო-ილუსტრირებული).                                                          
          27 სექტემბერს ჩავატარე კლასის საათი, შევიმუშავეთ დღის რეჟიმი. ოქტომბრის დასაწყისში მოსწავლეებმა სკოლის სააქტო დარბაზში ნახეს საპატრიარქოს მიერ შემოთავაზებული ფილმები რელიგიურ თემაზე. კლასში შეინიშნება 2 ლიდერი: საშკა გერმანოზაშვილი და გიორგი ხოსიაური, რომლებიც დავნიშნე მედიატორებად-მარიამ ესართიასთან ერთად. მივანდე მათ კონფლიქტების მოწესრიგება.
          25 ოქტომბერს ჩავატარე კლასის საათი - ,,ზრდილობა ადამიანის ხასიათის საუკეთესო სამკაულია”. ფარული კენჭისყრით კლასში გამოიკვეთა 1 ავტორიტეტული პიროვნება -  მარიამ ესართია, რომელიც დავნიშნე სპორტული გუნდის კაპიტნად. ეს იყო მაგალითი სხვებისთვის, რომ ზრდილობა ნამდვილად საუკეთესო სამკაულია და იგი ყოველთვის ფასობს. ნაბიჯი იმისკენ, რომ თუ სურთ ლიდერობა უნდა მიბაძონ მას.
          28 ნოემბერს ჩავატარეთ ,,მხიარული სტარტები”, სადაც შევხვდით პარალელურ კლასებს, გავიმარჯვეთ  და დავიკავეთ პირველი ადგილი.
          მოვაწყეთ კოლექტიური სვლა მარჯანიშვილის სახელობის თეატრში, სადაც ვნახეთ სპექტაკლი - „სიზმარა“. კლასში დაბრუნების შემდეგ ვისაუბრეთ პერსონაჟებზე და იმ ეპიზოდებზე, რომლებიც მათ ყველაზე მეტად დაამახსოვრდათ.
      20 დეკემბერს ჩავატარე კლასის საათი თემაზე : ,,დისკუსიები, დიალოგები მრგვალ მაგიდასთან - სულიერ ღირებულებებზე, სიყვარულსა და მეგობრობაზე, მიმტევებლობასა და შემწყნარებლობაზე, ტოლერანტობაზე; 
          სკოლაში ჩატარდა საახალწლო ნახატების გამოფენა, სადაც გაიმარჯვეს: ლიზი ჯიქურაძემ და მარიამ ესართიამ, ისინი სკოლის მიერ დაჯილდოვდნენ ფასიანი საჩუქრებით.
          სემესტრის დასრულებისას დავაპირეთ კინოში ან გასართობ ცენტრში წასვლა, კენჭისყრით გადავწყვიტეთ და დავგეგმეთ საახალწლოდ 24 დეკემბერს  გასართობ ცენტრში წავსულიყავით.   
          არდადეგებზე მოსწავლეებს მივეცი დავალებები, დავრეგისტრირდით ბაკურ სულაკაურის პროექტში  ,,ყველაზე წიგნიერი” და  მივიღებთ კონკურსაში მონაწილეობას, რომელიც გაიმართება 1 თებერვალს.
                                                                                 2013-2014 სასწ.წ. 
     
 სადამრიგებლო   პროგრამის წლიური ანგარიში
           სასწავლო წელი დაიწყო  16 სექტემბერს. 26 სექტემბერს ჩავატარე მშობელთა კრება, სადაც მათ გავაცანი კლასის სიახლეები, ვესაუბრე სასწავლო სახელმძღვანელოებზე და კლასის საორგანიზაციო საკითხებზე. მშობლებისგან წამოვიდა ინიციატივა - დაბადების დღეებზე ბავშვებს ერთმანეთისთვის გაეკეთებინათ სამახსოვრო საჩუქრები, მოილაპარაკეს და გადაწყვიტეს შეეძინათ ალექსანდრე დიუმას ,,გრაფი მონტე - კრისტო”(საბავშვო-ილუსტრირებული).                                                          
          27 სექტემბერს ჩავატარე კლასის საათი, შევიმუშავეთ დღის რეჟიმი. ოქტომბრის დასაწყისში მოსწავლეებმა სკოლის სააქტო დარბაზში ნახეს საპატრიარქოს მიერ შემოთავაზებული ფილმები რელიგიურ თემაზე. კლასში შეინიშნება 2 ლიდერი: საშკა გერმანოზაშვილი და გიორგი ხოსიაური, რომლებიც დავნიშნე მედიატორებად-მარიამ ესართიასთან ერთად. მათ მივანდე  კონფლიქტების მოწესრიგება.
          25 ოქტომბერს ჩავატარე კლასის საათი - ,,ზრდილობა ადამიანის ხასიათის საუკეთესო სამკაულია”. ფარული კენჭისყრით კლასში გამოიკვეთა 1 ავტორიტეტული პიროვნება -  მარიამ ესართია, რომელიც დავნიშნე სპორტული გუნდის კაპიტნად. ეს იყო მაგალითი სხვებისთვის, რომ ზრდილობა ნამდვილად საუკეთესო სამკაულია და იგი ყოველთვის ფასობს. ნაბიჯი იმისკენ, რომ თუ სურთ ლიდერობა უნდა მიბაძონ მას.
          28 ნოემბერს ჩავატარეთ ,,მხიარული სტარტები”, სადაც შევხვდით პარალელურ კლასებს, გავიმარჯვეთ  და დავიკავეთ პირველი ადგილი.რის შემდეგაც გავაკეთეთ კედლის გაზეთი ,,გამარჯვება რჩეულთა ხვედრია”.
          მოვაწყეთ კოლექტიური სვლა მარჯანიშვილის სახელობის თეატრში, სადაც ვნახეთ სპექტაკლი - „სიზმარა“. კლასში დაბრუნების შემდეგ ვისაუბრეთ პერსონაჟებზე და იმ ეპიზოდებზე, რომლებიც მათ ყველაზე მეტად დაამახსოვრდათ.                  
          20 დეკემბერს ჩავატარე კლასის საათი თემაზე : ,,დისკუსიები, დიალოგები მრგვალ მაგიდასთან - სულიერ ღირებულებებზე, სიყვარულსა და მეგობრობაზე, მიმტევებლობასა და შემწყნარებლობაზე, ტოლერანტობაზე; 
          ვიყავით ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობაში და გავეცანით საკონკურსო ნაწარმოებებს. შევაგროვეთ მაკულატურა. კოლექტიურად დავდიოდით ოლიმპიადებზე - გავიცანით კინგსის ლომი, აგრეთვე  ეკოვიზიის წამყვანები. ვესტუმრეთ მოსწავლეთა სასახლეს. ვიყავით მწვანე სკოლაში.
          სკოლაში ჩატარდა საახალწლო ნახატების გამოფენა, სადაც გაიმარჯვეს: ლიზი ჯიქურაძემ და მარიამ ესართიამ, ისინი სკოლის მიერ დაჯილდოვდნენ ფასიანი საჩუქრებით.
        საახალწლოდ 24 დეკემბერს  ვიყავით გასართობ ცენტრში .
          12 თებერვალს შევიძინეთ სადამრიგებლო სახელმძღვანელო - ,,ყოფაქცევის კულტურა” - ლია ბედიანიძე. ყოველ პარასკევს VII გაკვეთილზე ვატარებდი სადამრიგებლო საათს, სადაც ვიხილავდი სხვადასხვა საკითხებს.
         22 თებერვალს გავიარე ტრენინგი ,,სადამრიგებლო საათის ეფექტური გამოყენება” - ასოციაცია  მცოდნელი- სიახლეთა კვლევის ცენტრი.
       7 მარტს სკოლის ეზოში მოვაწყეთ გამწვანების აქცია, დავრგეთ ნერგები.
       14.04.14. ვიყავით ლიტერატურულ თეატრში სპექტაკლ -,, ჩხიკვთა ქორწილში”, 5.06.14. ვიყავით  თეატრში,  ვნახეთ სპექტაკლი ,,კონკია”.
      დავრეგისტრირდით ბაკურ სულაკაურის პროექტში  ,,ყველაზე წიგნიერი”, ზამთრის არდადეგებზე მოსწავლეებმა წაიკითხეს მოცემული ლიტერატურა,  მიიღეს კონკურსში მონაწილეობა, რომელიც ჩატარდა თბილისის მაშტაბით, სადაც გაიმარჯვეს და ასახელეს სკოლა-ლიცეუმი ,,ცოდნა”. ლუკა არევაძემ და მარიამ ესართიამ დაიკავეს I – II ადგილები. მათ გადაეცათ 100 ლარიანი ვაუჩერები და 25% ფასდაკლების ბარათები.
         12 ივნისს  დიღმის ტყე-პარკში, არასამთავრობო ორგანიზაცია - კავშირი მდგრადი განვითარებისათვის EcoVision/ეკოხედვას ორგანიზებით, გარემოს დაცვის მსოფლიო დღესთან დაკავშირებული კვირეულის აღსანიშნავად, გარემოსდაცვითი სასკოლო აქცია გაიმართა.
ღონისძიებაზე მონაწილეობის მისაღებად თითოეულმა მოსწავლემ მოიტანა 10 ცალი პლასტმასის ბოთლი და 2 კგ. მაკულატურა . დიღმის ტყე-პარკში დაიდგა სპეციალური ყუთები შესაბამისი წარწერებით, სადაც განთავსდა მოსწავლეების მიერ მოტანილი მაკულატურა და პლასტმასი. თითოეულ მოსწავლეს გადაეცადავასუფთაოთ საქართველო“- ლოგოებიანი მაისური.   დაუმეგობრდით მწვანე სკოლას. ვიყავით ექსკურსიაზე უფლისციხესა და ატენის სიონში.
          წლის განმავლობაში ვხელმძღვანელობდი სადამრიგებლო პროგრამით და  ,,ყოფაქცევის კულტურის” სახელმძღვანელოთი, სადაც წარმოდგენილია სხვადასხვა მეთოდური მითითებები. არდადეგებზე მოსწავლეებს მივეცი დავალებები.
                                                                                              20.06.14.         

Комментариев нет:

Отправить комментарий